پیش بسوی 1404

این وبلاگ جهت جمع آوری پیشرفت های علمی کشور عزیزمان ایران اسلامی راه اندازی شده است

پیش بسوی 1404

این وبلاگ جهت جمع آوری پیشرفت های علمی کشور عزیزمان ایران اسلامی راه اندازی شده است

موفقیت دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بین المللی پل های ماکارونی

موفقیت دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بین المللی پل های ماکارونی 

 

 

 

 

 


 

 

پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات بین المللی پل های ماکارونی در شهر بوداپست مجارستان مقام های اول و سوم را کسب کردند. ...

به گزارش ایسنا، در مسابقات شبیه سازی پل که 27 تیم از 10 کشور برتر جهان در آن شرکت داشتند، پژوهشگران مرکز تحقیقات صنعت ساختمان (CCRC) این واحد دانشگاهی توانستند مقام اول را به دست آورند و تیم هایی از دانشگاه کشور مجارستان مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

هم چنین در مسابقات پل مقاومت سنگین که 36 تیم از 10 کشور در آن به رقابت پرداختند، پژوهشگران مرکز تحقیقات صنعت ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانستند مقام سوم را کسب کنند.

مقام اول و دوم این مسابقات را تیم‌هایی از دانشگاه‌های مجارستان به دست آورند.

نظرات 1 + ارسال نظر
negar چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد